مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-26سياسي

محیط زیست «یک شیر بی یال و کوپال» است/ صنایع آلاینده پیوست زیست محیطی ندارند


معاون سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه محیط زیست «یک شیر بی یال و کوپال» است گفت: صنایع بزرگ و آلاینده پیوست زیست محیطی ندارند.

- ، علی اصغر دانشیان امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه در کشور 146 محیط بان شهید داریم اظهار داشت: حدود 308 نفر محیط بان جانباز در سراسر کشور داریم.

وی بیان داشت: متأسفانه از مجموع 146 نفر محیط بان شهید، تنها 50 نفر از آنها از سوی بنیاد شهید به عنوان شهید تلقی شده است و ما بقی تلاش این است که در جرگه شهدای عزیز قرار بگیرند.

معاون محیط زیست کشور با اشاره به اینکه مسئولیت ها گذرا است و آنچه می ماند این است که مسئولیت خود را به نحو مطلوبی انجام دهیم گفت: همچنین حفظ بیت المال، حفظ حقوق عامه، حفظ کرامت انسانی در برخورد با همکاران و… از دیگر مواردی است که مهم است.

وارثان خوبی برای محیط زیست نبوده ایم دانشیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما وارثان خوبی برای محیط زیست در کشور نبوده ایم عنوان کرد: بعد از انقلاب، جنگل ها را نابود کردیم، محیط زیست را خراب کردیم، آب های زیرزمینی را استفاده بی رویه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز موضوعی که خیلی به آن توجه نشده و در چند سال آینده بزرگترین چالش کشور خواهد بود و آرام آرام فروغ خود را نشان می دهد، موضوع آب و استفاده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست «یک شیر بی یال و کوپال» است/ صنایع آلاینده پیوست زیست محیطی ندارند

محیط زیست «یک شیر بی یال و کوپال» است/ صنایع آلاینده پیوست زیست محیطی ندارند