مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-26سياسي

چه کسانی جلوی استیضاح سنگ می اندازند؟


در بحث نقش وزیر کشور در حوادث آبان نیز هیئت رییسه مانع استیضاح وزیر کشور شد؛ وزیری که با تصمیم اشتباه خود سبب شهادت بسیاری ازهم وطنان مان در اعتراضات آبان شد و دست نمایندگان برای استیضاح یا حتی پرسش از وزیر کوتاه ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شرق نوشت: آیا مجلس برای امتناع از حق استیضاح و پرسش از وزرا تحت فشار است؟ ؛ سؤالی که با هشدار عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس این روز ها بار ها پرسیده شده است.

، رضا حسینی قطب آبادی، نماینده مجلس، گفته است: تذکرات داده می شود؛ اما متأسفانه طرح سؤالات در نیمه راه خنثی می شود و ناکام می ماند.

درمورد استیضاح هم که اصلا اجازه انجامش را نمی دهند و به اشکال گوناگون ما را تحت فشار و لابی های مختلف قرار می دهند که نه بتوانیم استیضاحی را به نتیجه برسانیم و نه کاری را در راستای دفاع از حق و حقوق مردم انجام دهیم .

توجه سخنان این نماینده مجلس به هماهنگی هیئت رییسه مجلس با مخالفان استیضاح برای همراهی با دولت بود و همین امر سبب شده تا سلیمی، عضو هیئت رییسه مجلس در پاسخ به این سؤال که گفته شده هیئت رییسه مجلس مانع استیضاح وزرا می شود، بگوید: چنین چیزی صحت ندارد.

این ها گمانه زنی است.

یک کسی یک حرفی می زند و بعد خودش هم همان حرف را تأیید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی جلوی استیضاح سنگ می اندازند؟

چه کسانی جلوی استیضاح سنگ می اندازند؟