مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-26سياسي

اما و اگرهای دستور روحانی برای احداث مجتمع 24 هزار مترمربعی!


پروژه مجموعه فرهنگی، یادمانی و گردشگری سرخه به عنوان بزرگ ترین پروژه گردشگری استان سمنان در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری در آذرماه 1397 به تصویب می رسد؛ اما عملاً استارت کار به سال های بعد موکول می شود.

این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت 24 هزار مترمربع احداث شود و حسن روحانی ، رییس جمهور وقت و مونسان ، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اش در ماه های آخر دولت تدبیر و امید برای احداث این مجتمع پیگیری های فراوانی داشته و دستورات متعددی صادر می کنند.

این مجتمع قرار است در زادگاه روحانی (سرخه) و بیخ جاده بین المللی مشهد- تهران ساخته شود و تقریباً همه مسؤولان دولت روحانی که با این پروژه درگیر هستند، در ماه های پایانی عمر دولت درگیر آن می شوند و برای اجرای آن دستورات متعددی صادر می کنند.

اسناد موجود در خبرگزاری فارس حاکی از آن است که نوبخت در سازمان برنامه و بودجه هم برای پروژه با پیگیری های مداوم و در شرایط سخت اقتصادی دولت، اعتبار می گذارد تا کار سریع تر پیش رود.

نکته جالب توجه اینجاست که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دولت روحانی، بسیاری از آثار تاریخی را با توجه به عدم وجود اعتبارات مرمتی، به بخش خصوصی واگذار می کند و از سوی دیگر، خود مجتمع مدرن می سازد؟! شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس هم در سامانه فارس من ، سوژه ای با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای دستور روحانی برای احداث مجتمع 24 هزار مترمربعی!

اما و اگرهای دستور روحانی برای احداث مجتمع 24 هزار مترمربعی!