مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:422022-01-26سياسي

برگزاری اولین دوره آموزشی مالکیت فکری با همکاری سوییس


این دوره های آموزشی نیز با هدف آشنایی با استارت آپ ها و شرکت های کوچک و متوسط با موضوع مالکیت فکری برگزار می شود و طیف وسیعی از موضوعات از مالکیت فکری اعم از ثبت اختراعات، - کپی رایت، علایم تجاری و نشانه های جغرافیایی را در بر می گیرد.

رییس مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به آغاز برگزاری دوره های آموزشی مالکیت فکری برای شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها گفت: این دوره ها با امضای تفاهم نامه همکاری با موسسه فدرال مالکیت فکری سوییس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد علی میرطاهری در مجموعه دوره های مالکیت فکری برای رشد شرکت های کوچک و متوسط که امروز به صورت آنلان برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه با برگزاری چنین دوره های آموزشی، گام موثری در راستای تقویت این شرکت ها باشد، اظهار کرد: پایه تشکیل دهنده های شرکت های کوچک و متوسط جوانان کشور هستند و بخش قابل قابل توجهی از اقتصاد کشور نیز در اختیار کشورهای متوسط و کوچک قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر این شرکت ها به عنوان اصلی ترین منابع ایجاد شغل در کشور شناخته شده اند ضمن آنکه این شرکت ها از نوآوری های فناورانه بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و حتی در شرایط تحریم با تمرکزی که بر بازار دارند، کمک شایانی را بر رشد صنعت کشور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره آموزشی مالکیت فکری با همکاری سوییس

برگزاری اولین دوره آموزشی مالکیت فکری با همکاری سوییس