مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-26سياسي

فرخی: حذف ارز ترجیحی باید همراه با استراتژی برای تامین کالاهای اساسی باشد


نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حذف ارز ترجیحی در این شرایط بسیار مشکل بوده و اگر استراتژی درستی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم، - نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حذف ارز ترجیحی در این شرایط بسیار مشکل بوده و اگر استراتژی درستی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم، با مشکل مواجه می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول فرخی میکال در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود بیان کرد: در آستانه سفر رییس جمهور به استان گیلان هستیم، با توجه به اینکه در طول بیش از 40 سال گذشته اعتبارات مناسبی به استان گیلان تخصیص داده نشده و بودجه مردم استان گیلان همواره استانی محاسبه شده، اما هزینه های مردم ملی است، انتظار مردم منطقه این است که به این موضوع توجه کرده و همچنین برای مشکلات بزرگ استان از جمله پسماند، راه های اصلی و روستایی و وضعیت اراضی کشاورزی چاره اندیشی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حذف ارز ترجیحی در این شرایط بسیار مشکل بوده و اگر استراتژی درستی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشیم، با مشکل مواجه می شویم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه باید ساماندهی حقوق کارکنان دولتی، قراردادی و خرید خدمتی در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: جاده های حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخی: حذف ارز ترجیحی باید همراه با استراتژی برای تامین کالاهای اساسی باشد

فرخی: حذف ارز ترجیحی باید همراه با استراتژی برای تامین کالاهای اساسی باشد