مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-26حوادث

وقوع جرائم خشن در بوشهر 8درصد کاهش یافت


در  10 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش 8 درصدی وقوع جرائم خشن در این استان روبه رو هستیم.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در  10 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش 8 درصدی وقوع جرائم خشن در این استان روبه رو هستیم.

سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان و با وقت گذاری و تلاش مضاعف و اقدامات اطلاعاتی و علمی، در 10 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش 8 درصدی وقوع جرائم خشن روبه رو هستیم.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی وقوع سرقت مسلحانه در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال 99، گفت: دستیابی نسبت کشف به وقوع 101 درصد در سرقت به عنف دست یابی به نسبت کشف به وقوع 158 درصد در جرم خشن قتل با کشف تعداد 12 فقره قتل معوق و کاهش 21 درصدی این جرم امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال و دست یابی به نسبت کشف به وقوع 94 درصد در مجموع جرایم سرقت از دیگر دستاوردها امسال بوده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با تلاش کاراگاهان پلیس، نسبت کشف به وقوع کلاهبرداری در 10 ماهه سال جاری 91 درصد و در جرم جعل نسبت کشف به وقوع میزان 95 درصد بدست آمده و وقوع جرم جعل امسال کاهش 4 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع جرائم خشن در بوشهر 8درصد کاهش یافت

وقوع جرائم خشن در بوشهر 8درصد کاهش یافت