مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-26سياسي

پیگیر خواسته های بازنشستگان در فضای همدلانه هستیم


نشست اعضای هیات مدیره کانون های بازنشستگی فولاد و شماری از نمایندگان بازنشستگان با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در فضایی همدلانه و صمیمانه برگزار شد.

- روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد کشور اعلام کرد، در این نشست که معاونان و مدیران ارشد صندوق نیز حضور داشتند، اعضای هیات مدیره کانون های بازنشستگی فولاد و شماری از نمایندگان بازنشستگان به بیان نظرات در خصوص نحوه اجرای همسان سازی پرداختند و خواستار انجام اصلاحاتی در روند اجرای آن شدند.

حسین عامریان در این نشست با بیان اینکه در فضایی همدلانه با کانون های بازنشستگی پیگیر خواسته های آنان هستیم گفت: من مدیر مجموعه ای هستم که باید در خصوص بازنشستگان و ذی نفعان صندوق احقاق حق نمایم و نمی خواهم حق الناسی بر گردن من باشد البته در عین حال معتقدم در این مسیر باید ملاک و معیار ما قانون باشد.

عامریان ادامه داد: در نخستین دیدار خود با کانون های بازنشستگی اعلام کردم آماده برگزاری جلسات مشترک برای بررسی انتقادها به روند اجرای همسان سازی هستیم که از آن زمان چندین جلسه با حضور نمایندگان کانون ها و معاونان صندوق برگزار شده و امیدوارم نتایج و جمع بندی این جلسات مورد رضایت همگان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر خواسته های بازنشستگان در فضای همدلانه هستیم

پیگیر خواسته های بازنشستگان در فضای همدلانه هستیم