مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-26سياسي

کویرهای بکر سمنان مستعد توسعه گردشگری کویر


معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از استان سمنان به عنوان یکی از مستعدترین استان ها برای توسعه کویرنوردی و گردشگری کویر نام برد.

- واحدی در دیدار با استاندار سمنان ضمن معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اظهار کرد: کویر استان سمنان از کویرهای بکر و نموته کشور است و لذا با توجه به ظرفیت های بالای استان در این حوزه باید در این حوزه اقدامات جدی صورت گیرد.

وی بر لزوم معرفی جاذبه های طبیعی و تاریخی استان تاکید و تصریح کرد: می توان برنامه های کویر نوردی و تور گردانی را در دستور کار قرار داد که این مهم یکی از زمینه های شناخت و معرفی جاذبه های گردشگری استان است.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: جاذبه های طبیعی ویژه ای در استان سمنان وجود دارد که در سطح دنیا کمتر دیده می شود .

واحدی بر لزوم توجه بیشتر به صنایع دستی استان تاکید و اضافه کرد: در حوزه صنایع دستی استان با توجه به قابلیت های بالای این منطقه ، باید کار جدی و اساسی صورت گیرد وی با تقدیر از همکاری های استانداری با میراث فرهنگی افزود: مدیر کل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان مدیری توانمند و دارای تجربه و تخصص فراوان در حوزه تحت مسئولیت خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویرهای بکر سمنان مستعد توسعه گردشگری کویر

کویرهای بکر سمنان مستعد توسعه گردشگری کویر