مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-26اجتماعي

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان های یاسوج است...+تصاویر


در این شهر یک خیابان سالم پیدا نمی شود! و معلوم نیست آسفالت خیابان است یا لحاف چهل تیکه؟ مگر مسئولان در این شهر رفت و آمد نمی کنند که مردم باید مارپیچ در خیابانهای این شهر تردد کنند؟ - واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان های یاسوج است.

+تصاویر ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در این شهر یک خیابان سالم پیدا نمی شود! و معلوم نیست آسفالت خیابان است یا لحاف چهل تیکه؟ مگر مسئولان در این شهر رفت و آمد نمی کنند که مردم باید مارپیچ در خیابانهای این شهر تردد کنند؟ شاید آسفالت معابر یک مطالبه پیش پا افتاده از سوی شهروندان یک شهر به نظر آید، اما به یکی از مهم ترین مطالبات شهروندان یاسوجی تبدیل شده است، چاله های معابر و دست اندازهایی که بر اثر تخریب آسفالت ایجاد شده تردد را هر روز سخت تر می کند و سبب نارضایتی شهروندان شده است.

در صورتی که روزانه در شهر یاسوج تردد کنید اختلاف سطح ها و چاله ها و برجستگی هایی خیابان ها را می بینید، وضعیت نامطلوب و کیفیت نامناسب آسفالت معابر اصلاً در شأن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و در برخی موارد منجر به ایراد خسارات جانی و مالی به شهروندان شده است.

وضعیت معابر شهری یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری ها محسوب می شود اما طی سال های اخیر مشکلات متعددی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان های یاسوج است...+تصاویر

واقعی است تعجب نکنید! اینجا خیابان های یاسوج است...+تصاویر