مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-26فرهنگي

پرفروش های جشنواره فیلم فجر و شایعه های تغییر سکانداری


پس از گذشته حدود دو ساعت از شروع بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر، کمتر از پنج فیلم بیشترین تعداد بلیت را فروخته اند و حذف فروش بلیت به صورت سری، سبب شده برخی فیلم ها و سینماها از رقابت عقب بی افتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروش بلیت 22 فیلم بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، از ساعت 10 صبح چهارشنبه ششم بهمن ماه آغاز شده و بررسی سایت های فروش نشان می دهد سینماهایی که در طول سال هم جزء سینماهای پرمخاطب هستند، بیشترین بلیت فروشی را در دو ساعت ابتدایی داشته اند.

علاوه براین طبق گفته برخی سینمادارها فیلم هایی که عوامل تولید مطرحی دارند بیشتر از آنها استقبال شده است و در این دو ساعت سه فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی، مرد بازنده محمدحسین مهدویان و علفزار کاظم دانشی به تهیه کنندگی بهرام رادان تقریبا بیشتر بلیت هایشان فروخته شده است.

بعضی صاحبان سینماها گله مند هستند که در گذشته فروش بلیت در چند سری که معمولا شامل 10 فیلم بود، اتفاقی بهتری در رونق سینماها و دیده شدن فیلم های جشنواره بود ولی حذف بلیت فروشی سری تاثیر زیادی در کم شدن استقبال از بعضی سینماها و همچنین فیلم ها داشته و رونق جشنواره فجر در سینماهای مردمی فقط برای تعدادی فیلم و سینمای خاص بروز پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرفروش های جشنواره فیلم فجر و شایعه های تغییر سکانداری

پرفروش های جشنواره فیلم فجر و شایعه های تغییر سکانداری