مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-26سياسي

اصفهان پذیرای مدیران و فعالان کسب و کار می شود


مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان از برگزاری «همایش بزرگ مدیران 2022» با حضور مدیران کسب و کار و کارآفرینان در اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان از برگزاری همایش بزرگ مدیران 2022 با حضور مدیران کسب و کار و کارآفرینان در اصفهان خبر داد.

مهدی اعتباری در گفت و‍گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: این همایش با هدف ایجاد شبکه ارتباطی بین مدیران به منظور هم افزایی شرکت ها و بنگاه های شرکت کننده و همچنین ارتقاء دانش مدیریتی با استفاده از تغییرات نوین در حوزه مدیریت کسب و کار در داخل و خارج از کشور و نیز آشنایی با مجموعه های پیشرو در زمینه مدیریت کسب و کار برگزار می شود.

وی مخاطبین همایش را در وهله نخست مدیران کسب و کارها و فعالان اکوسیستم کسب و کار و کارآفرینی معرفی کرد و گفت: مشاوران و منتورهای کسب و کار و استارت آپ ها و مجموعه های نوپا و تمام کسانی که به هر نحوی در فضای کسب و کار فعالیت دارند، از مخاطبین این برنامه هستند.

مدیر شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان به شیوع بیماری کووید در دو سال گذشته که تعدیل و تعطیل شدن بسیاری از کسب و کارها را به همراه داشته است، اشاره و تصریح کرد: بسیاری از کسب و کارها در این دوران دچار چالش شده اند که با برگزاری همایش ویژه سعی در ارائه نکات مهم و کاربردی روز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان پذیرای مدیران و فعالان کسب و کار می شود

اصفهان پذیرای مدیران و فعالان کسب و کار می شود