مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:522022-01-26فرهنگي

فیلم عربی «عزیزترین دوستان» جنجالی شد/ ترویج همجنس گرایی توسط «نتفلیکس»


فیلم «عزیزترین دوستان» نخستین فیلم عربی محصول نتفلیکس است که با حضور بازیگران مصری و لبنانی ساخته شده، اما به دلیل ترویج موضوع همجنس گرایی مورد اعتراض شدید جوامع عربی قرار گرفته است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما، محمد کلهر: چند روزی است که فیلم عزیزترین دوستان که از طریق سامانه اینترنتی نتفلیکس پخش شده و در صدر فهرست پربیننده ترین فیلم های پخش شده در کشورهای عربی از جمله مصر قرار گرفته است.

در عین حال، مورد انتقادات و اعتراض های بسیار است.

داستان این فیلم ـ که آن را نسخه عربی فیلم ایتالیایی غریبه های تمام عیار Perfetti sconosciuti می دانند ـ در باره گروهی از دوستان قدیمی است که پس از یک دوره دوری از یکدیگر دوباره دور هم جمع می شوند و تصمیم می گیرند در یک بازی شرکت کنند که شامل به اشتراک گذاشتن همه پیام ها و تماس های تلفنی دریافتی از طریق گوشی همراه خود با دیگر دوستان است.

اما این بازی، زندگی و دوستی آنها را به خطر می اندازد! در واقع، اتفاقات و داستان فیلم حول محور یک گروه 7 نفره شامل 3 زن و شوهر و یکی از دوستانشان به نام ربیع است که برای صرف شام با هم ملاقات می کنند و تصمیم می گیرند یک بازی را انجام دهند که در آن همه تلفن های همراه خود را روی میز بگذارند، به شرطی که همه پیام ها یا تماس های جدید در معرض دید همه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم عربی «عزیزترین دوستان» جنجالی شد/ ترویج همجنس گرایی توسط «نتفلیکس»

فیلم عربی «عزیزترین دوستان» جنجالی شد/ ترویج همجنس گرایی توسط «نتفلیکس»