مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-26اقتصادي

لایحه بودجه 1401 شهرداری یزد تقدیم شورا شد


شهردار شهر جهانی یزد لایحه پیشنهادی بودجه 1401 شهرداری را به شورای اسلامی شهر تحویل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، صبح امروز در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر یزد به دنبال اتمام بررسی و تصویب تعرفه عوارض، لایحه بودجه سال 1401 شهرداری توسط شهردار یزد به شورای شهر تقدیم شد.

به گفته ابوالقاسم محی الدینی، بودجه سال آینده 22 میلیون ریال و با راهبرد تمرکززدایی و افزایش اختیارات مناطق شهری بر پایه سیاست محله محوری به شورا تحویل داده شد.

وی با بیان این که بودجه سال آینده 20 درصد افزایش نسبت به سال جاری دارد اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی در مقایسه با بودجه سال جاری منطقی تر شده و از رشد غیرواقعی آن جلوگیری شده و آیتم هایی که در سال های گذشته به بودجه رشد داده از آن حذف شد.

شهردار یزد با اشاره به این که افزایش بودجه در درآمدهای کوششی شهرداری دیده شده است عنوان کرد: شهرداری در بودجه سال آینده در اخذ تسهیلات نیز کاهش چشمگیری داشته و اخذ تسهیلات تنها برای پروژه های بزرگ تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده، 22هزار و دویست و پنجاه و پنج میلیارد ریال است که از این میزان هفت هزار و چهارصد میلیارد ریال آن در بخش جاری و یازده هزار و سیصد و پنجاه و پنج میلیارد ریال در بخش عمرانی و مابقی در سایر بخش ها مصوب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه بودجه 1401 شهرداری یزد تقدیم شورا شد

لایحه بودجه 1401 شهرداری یزد تقدیم شورا شد