مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-26اقتصادي

شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذاران در حوزه انرژی پاک ایجاد شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم ایجاد شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری در حوزه انرژی های پاک تاکید کرد.

- ، علی فیروزی در نشست کارگروه ویژه فعال سازی ظرفیت های معطل مانده در هرمزگان، اظهار داشت: باید به دنبال شناسایی چگونگی استفاده از ظرفیت های انرژی پاک (خورشیدی، دریایی و بادی) در استان هرمزگان در راستای تامین انرژی برق باشیم.

وی ادامه داد: باید شرایطی را در جهت جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بخش ایجاد کنیم و در کمترین زمان ممکن باید درخواست های سرمایه گذاری تعیین تکلیف شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: هر آنچه فرصت و ظرفیت در استان وجود دارد، باید شناسایی شود و بتوان با تلفیق و فعال سازی آنها به نتیجه مطلوب دست یافت.

فیروزی تصریح کرد: در بخش های کشاورزی، خدماتی و گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی در هرمزگان وجود دارد که نیاز است از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده را در جهت افزایش تولید و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به برخورداری از پتانسیل مطلوب و مناسب انرژی های تجدیدپذیر در هرمزگان توسعه منطقی این منابع ارزشمند و خدادادی موجه به نظر می رسد، چرا که از این طریق می توان در جهت اهداف توسعه پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذاران در حوزه انرژی پاک ایجاد شود

شرایط مناسب برای جذب سرمایه گذاران در حوزه انرژی پاک ایجاد شود