مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-26سياسي

فعالیت های سازمان های دینی کشور تفکیک شود


اگر هر یک از این نهادها، حوزه تخصصی را در دستور کار خود قرار دهند، مطمنئا فعالیت های فرهنگی رشد سریع تری به خود می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ضمن قدردانی از فعالیت های حجت الاسلام رحمت الله اروجی مدیر سابق تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از فعالیت های شاخص ایشان نظم دهی و سامان بخشی به هیئت های مذهبی بوده است.

وی افزود: امیدواریم مدیر جدید تبلیغات اسلامی استان با سابقه درخشانی که در کارنامه خود دارد، بتواند فعالیت های بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی انجام دهد.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در صحبت های چند روز گذشته خود بر تبیین مسائل دینی در بین مردم تأکید داشتند؛ لذا جامعه مذهبی کشور اعم از روحانیون و طلاب، مداحان و غیره باید به این موضوع به ویژه در برنامه های مختلف اهمیت دهند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید در فرایند این کار اهتمام و تلاش بیشتری به کار گیرد.

وی بر لزوم تفکیک سازی فعالیت های سازمان های دینی پرداخت و تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از نهادهای مذهبی کشور هر کدام یک کار واحدی را انجام می دهند در حالی که اگر هر یک حوزه تخصصی را در دستور کار خود قرار دهد، مطمئناً فعالیت های فرهنگی رشد سریع تری به خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های سازمان های دینی کشور تفکیک شود

فعالیت های سازمان های دینی کشور تفکیک شود