مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-26سياسي

مردم مواظب سوء استفاده در خریدهای اینترنتی باشند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به وجود پرونده های متعدد حقوقی و کیفری در محاکم در ارتباط با خریدهای اینترنتی، - بر لزوم هوشیاری شهروندان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلال آفاقی با اعلام اینکه همه روزه شاهد متضرر شدن افراد در پی استفاده از فضای مجازی برای خریدهای اینترنتی از فروشگاه های مختلف و همچنین در ارتباط افراد سود جو و کلاهبردار با پوشش بازاریاب و فروشنده و به تبع آن وقوع جرایم سایبری هستیم افزود: قطعاً ارتقا آگاهی های عمومی می تواند در تأمین و ارتقا امنیت خریدهای اینترنتی مؤثر باشد.

وی ادامه داد: ماه های آخر سال و خریدهای سال نو به ویژه در شرایط کرونایی موجود که احتمال انتخاب شیوه خرید غیر حضوری برای شهروندان بیش از پیش وجود دارد فرصت مهمی برای افزایش اطلاع رسانی ها به دلیل حجم خریدهای پایان سال می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان عدم امکان امتحان کردن کالا، زمان انتظار، هزینه پست، عدم مطابقت کیفیت کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده به دلیل عدم امکان مشاهده کالا از نزدیک، حریم خصوصی و امنیت در فروشگاه مجازی که هکرها سایت مشابه فروشگاه مورد نظر طراحی کرده و افراد را وادار به خرید و پرداخت آنلاین می کنند و اطلاعات کارت و حساب به سرقت می رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مواظب سوء استفاده در خریدهای اینترنتی باشند

مردم مواظب سوء استفاده در خریدهای اینترنتی باشند