مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-26سياسي

قرائت ها از قوانین نباید منجر به بی عدالتی درباره خانواده شهدای سلامت شود


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اعمال تبعیض در ارائه خدمات به خانواده شهدای سلامتی که مادر یا دختر خود را در راه مقابله با کرونا از دست داده اند به بهانه سرپرست خانوار نبودن قابل قبول نیست و باید اصلاح شود.

- همایون سامه یح عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بیان اینکه لازم است به خانواده بانوانی که در مقابله با کرونا به شهادت می رسند، اما سرپرست خانوار نیستند هم حمایت شود، افزود: بانوان کادر سلامت که در خط مقدم مقابله با کرونا به شهادت می رسند را شهید محسوب و در قطعه شهدا به خاک می سپارند اما، خدماتی که بنیاد شهید به خانواده های شهدای خانم کادر درمان که سرپرست خانوار نیستند خدماتی ارائه نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در ارایه خدمات به خانواده شهدا باشد تبیعض باشد، اظهار داشت: هر شخصی که برای پیشبرد اهداف نظام و ارتقای کشور و پیشرفت آن و نیز حفظ آن تلاش کرده و برای این هدف و در راه انجام آن جان خود را از دست داده شهید محسوب می شود.

ما مرهون شهدا هستیم و به آنان بدهکار هستیم و مقام یک شهید از شهیدی دیگر ارجحیت ندارد و باید به بازماندگان آنان نیز خدمات لازم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت ها از قوانین نباید منجر به بی عدالتی درباره خانواده شهدای سلامت شود

قرائت ها از قوانین نباید منجر به بی عدالتی درباره خانواده شهدای سلامت شود