مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-26سياسي

خیز اپوزیسیون تونس برای آغاز گفتگوی ملی بدون رییس جمهور


اپوزیسیون تونس اعلام کرد که هیات هماهنگی احزاب دموکرات این کشور در حال آمادگی برای گفتگوی ملی بدون نظارت قیس سعید، رییس جمهور این کشور است.

- اپوزیسیون تونس اعلام کرد که هیات هماهنگی احزاب دموکرات این کشور در حال آمادگی برای گفتگوی ملی بدون نظارت قیس سعید، رییس جمهور این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، غازی الشواشی، دبیرکل حزب جریان دموکراتیک تونس اظهار کرد: هیات هماهنگی احزاب دموکرات تونس قصد دارد با برخی طرف های دیگر برای آغاز یک گفتگوی ملی و مسؤولانه در غیاب رییس جمهور رایزنی کند که هدف از آن تعیین یک نقشه راه مشترک برای نجات کشور در تمامی سطوح به ویژه اقتصادی و اجتماعی است.

الشواشی گفت:هیات هماهنگی احزاب اجتماعی نیز قصد دارد احزاب دموکرات را گرد هم جمع کند، همچنین این هیات رایزنی هایی را با دیگر احزاب از جمله حزب کارگران، حزب چپ و قطب در کنار جامعه مدنی و برخی چهره های ملی و مستقل و حقوقدان آغاز کرده تا ضرورت برگزاری این گفتگو را به آنها تفهیم کند.

دبیرکل جریان دموکراتیک تونس درباره غیاب قیس سعید در این گفتگو تاکید کرد: رییس جمهور مخالف هرگونه گفتگو است و به طرح انفرادی خود ادامه می دهد، شرایط اقتصادی و یا اجتماعی کشور اولویت او نیست و تنها بقای در قدرت برایش اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز اپوزیسیون تونس برای آغاز گفتگوی ملی بدون رییس جمهور

خیز اپوزیسیون تونس برای آغاز گفتگوی ملی بدون رییس جمهور