مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-26سياسي

بانک مرکزی به تبعات حضور مدیران دوتابعیتی در بانک ها توجه کند


مدیران دو تابعیتی نگاه به خارج از کشور داشته و حضور آنها در رأس یک بانک می تواند تبعات امنیتی و اقتصادی برای کشور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه امروز مجلس و در جمع خبرنگاران با اشاره به تخلفات مدیرعامل یک بانک خصوصی و دو تابعیتی بودن وی اظهار داشت: دولت های سابق و فعلی بارها مشکلات و درد مردم را گفته اند  اما هیچگاه بانک ها قدمی برای رفع این مشکلات برنداشته اند.

وی افزود: دولت آیت الله رییسی مستمراً در مورد اینکه بانک ها باید در خدمت مردم باشند اظهاراتی داشته و بارها گفته اند که نبایستی سود مرکب گرفته شود و حتی رییس کل بانک مرکزی هم در این باره اظهاراتی داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: متأسفانه پالایش جدی در مدیران بانکی صورت نگرفته است و بایستی مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی و هیأت مدیره آنها را به صورت دقیق رصد کرده و اجازه ندهیم مدیران ضعیف و دوتابعیتی در آنجا رسوخ کنند.

کوچکی نژاد گفت: وقتی یک مدیر دو تابعیتی لندن نشین سیاست های پولی و بانکی کشور را قبول ندارد چرا باید در آنجا حضور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی به تبعات حضور مدیران دوتابعیتی در بانک ها توجه کند

بانک مرکزی به تبعات حضور مدیران دوتابعیتی در بانک ها توجه کند