مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-26حوادث

6 البرزی از ابتدای زمستان بر اثر گازگرفتگی جان باختند


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: استفاده از آبگرمکن ها، وسایل گرمایش و پیک نیک در فضاهای بسته یا مکان های فاقد جریان هوا مجاز نیست و خطر بالای مسمومیت و مرگ را خواهد داشت.

- مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در دی ماه امسال اظهار کرد: طی این ماه، نیروهای اورژانس در مجموع به 57 ماموریت مربوط به مسمومیت با گاز co اعزام شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت 111 نفر بر اثر استنشاق این گاز مسموم شدند که متاسفانه پنج نفر از آنها به علت شدت بالای مسمومیت جان خود را از دست دادند.

بابایی تاکید کرد: از ابتدای بهمن ماه هم نیروهای اورژانس به 14 ماموریت مشابه اعزام شدند که در مجموع 22 بیمار شناسایی شدند که یک نفر از آنها فوت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم باید در روزهای سرد و در زمان استفاده از وسایل گرمایشی مراقب سلامت خود باشند و جانب احتیاط را رعایت کنند، گفت: مردم باید از باز بودن لوله های بخاری، عدم وجود نشتی و وجود تهویه کافی محیط اطمینان حاصل کرده و در عین حال از نصب آبگرمکن در داخل حمام و روشن گذاشتن شعله های اجاق گاز در آشپزخانه برای گرم کردن محیط خودداری کنند.

بابایی اضافه کرد: علاوه بر این، استفاده از آبگرمکن ها، وسایل گرمایش و پیک نیک در فضاهای بسته یا مکان های فاقد جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 البرزی از ابتدای زمستان بر اثر گازگرفتگی جان باختند

6 البرزی از ابتدای زمستان بر اثر گازگرفتگی جان باختند