مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-26اقتصادي

احداث پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای در لاوان


مدیرعامل پالایشگاه لاوان از افزایش تولید یک میلیون لیتری بنزین به صورت روزانه خبر داد و گفت: بزودی پتروپالایشگاهی با ظرفیت 150 هزار بشکه در جوار این پالایشگاه احداث خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی اخباری با اشاره به راه اندازی واحد ایزومریزاسیون و استفاده از کاتالیست ایرانی در این واحد گفت: با پشتوانه کار پژوهشی صورت گرفته تولید بنزین پالایشگاه به روزانه یک میلیون لیتر افزایش پیدا خواهد کرد.

تولید حداکثری پالایشگاه ها به موازات افزایش مصرف اخباری افزود: باتوجه به اینکه درحال حاضر باتوجه به رفع محدودیت های مربوط به کرونا، کشور در شیب تند مصرف بنزین قرار گرفته است، فعالیت بی وقفه مجموعه پالایشگاه های کشور به صورت تمام وقت و فشار حداکثری ادامه دارد تا بنزین مورد نیاز تامین شده و در ادامه کشور از این حیث دچار مشکل و چالش نشود.

برنامه ریزی برای اجرای دو طرح به ارزش 70 میلیون دلار وی با اشاره به اهداف تعریف شده طرح های جدید این پالایشگاه برای افزایش سودآوری و نقدینگی شرکت درپی اجرای آن تصریح کرد: درحال حاضر در پالایشگاه نفت لاوان اجرای این طرح ها در دستور کار قرار گرفته است.

اخباری در ادامه افزود: از جمله این طرح ها، طرح حلال سازی به ارزش 20 میلیون دلار است که در هیات مدیره مصوب و کارهای مربوط به اجرای این قرارداد شروع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای در لاوان

احداث پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای در لاوان