مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-26اقتصادي

صعود قیمت نفت متوقف شد


قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی که سرمایه گذاران در آستانه اعلام نتیجه نشست سیاست پولی فدرال رزرو و انتشار آمار هفتگی ذخایر نفت و فرآورده های نفتی آمریکا به سودگیری از افزایش قیمتها پرداختند، - با کاهش روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمتهای نفت هفته گذشته تحت تاثیر دورنمای تشدید کمبود عرضه در صورت تشدید تنشهای میان روسیه و اوکراین و افزایش تقاضای جهانی، به بالاترین رکورد در هفت سال گذشته صعود کرده بودند.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد اگر روسیه به اوکراین حمله کند، شخص ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را هدف تحریم قرار می دهد.

سران کشورهای غربی هم تدارکات نظامی را افزایش داده و طرح هایی را برای ایمن نگه داشتن اروپا در برابر شوکهای تامین انرژی برنامه ریزی کرده اند.

نگرانیها نسبت به تشدید تنشها در خاورمیانه هم پس از حمله موشکی روز دوشنبه یمن به یک پایگاه نظامی آمریکا در امارات متحده عربی، افزایش یافت.

مقاماتی آمریکایی و اماراتی اعلام کردند این حمله با پدافند هوایی پاتریوت ساخت آمریکا دفع شد.

هیرویوکی کیکوکاوا، مدیرکل شرکت تحقیقاتی نیسان سکیوریتیز اظهار کرد: روند نزولی بازار به دلیل تشدید تنشها بین روسیه و اوکراین و در خطر بودن زیرساخت امارات متحده عربی، محدود است و نفت احتمالا پس از نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود قیمت نفت متوقف شد

صعود قیمت نفت متوقف شد