مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-26اجتماعي

طرحی در بیرجند که بعد از 13 سال لنگ می زند/ دلایل تأخیر انتقال صنوف آلاینده چیست؟


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ طرح انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر بیرجند طرحی بوده که 13 سال گذشته مطرح بوده و بعد از این مدت هنوز نه تنها تکمیل نشده تا این معضل در مرکز استان خراسان جنوبی رفع بلکه هنوز صاحبان صنوف برای انتقال هر روز با مشکلاتی جدید مواجه هستند.

وجود صوف آلاینده در داخل شهر به ویژه خیابان عدل زندگی را برای اهالی این محدوده سخت کرده و مردم این نقطه از شهر بیرجند خواستار انتقال هرچه سریعتر این صنوف به سایت در نظر گرفته شده هستند.

آلودگی های صوتی و محیطی صنوف رفت و آمد را برای اهالی این محدوده با مشکل مواجه کرده و از طرفی صاحبان صنوف نیز خواستار رفع مشکلات برای انتقال به سایت در نظر گرفته شده بوده چراکه خودشان نیز از این وضعیت رضایت ندارند.

یکی از صاحبان صنوف آلاینده شهر بیرجند در گفت وگو با فارس اظهار داشت: بحث انتقال صنوف آلاینده مربوط به سال 1387 بوده اما ظاهرا مصوبه آن مربوط به سال 1390 می شود.

وی با بیان این که 13 سال از بحث انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر می گذرد، افزود: تاکنون تمامی صنوف منتقل نشده و ما هر روز با یک مشکل مواجه هستیم.

این فرد بیان داشت: مشکلات ما شامل واگذاری زمین، اختلافات بین راه و شهرسازی و شهرداری در واگذاری، وقف بودن برخی از اراضی، هزینه انشعابات، هزینه آسفالت، اجاره، فراهم شدن زیرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی در بیرجند که بعد از 13 سال لنگ می زند/ دلایل تأخیر انتقال صنوف آلاینده چیست؟

طرحی در بیرجند که بعد از 13 سال لنگ می زند/ دلایل تأخیر انتقال صنوف آلاینده چیست؟