مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-26سياسي

روزگار سخت نیروهای شرکتی بیمارستان جلیل یاسوج/با چه رویی به خانه بروم؟!+فیلم


نیروهای شرکتی بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج نیز از وضعیت کنونی خود به تنگ آمده از مسئولان استانی می خواهند که به دلیل مشکلات یاد شده به داد آنها برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مشکلات دانشگاه علوم پزشکی در استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد و همین موجب شده که در طول چند سال گذشته بیشترین حاشیه ها در میان همه دستگاه های اجرایی استان مربوط به این دانشگاه باشد.

از بکارگیری فله ای، قومی و طایفه ای و انتخاباتی نیرو در بیمارستان ها گرفته تا مشکلاتی که برای این نیروها پیش آمد و بسیاری از آنها در بدترین شرایط روحی اخراج شدند از جمله این مشکلات است که مسبب اصلی آنها خودشان بودند.

در همین خصوص نیروهای شرکتی بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج نیز از وضعیت کنونی خود به تنگ آمده از مسئولان استانی می خواهند که به دلیل مشکلات یاد شده به داد آنها برسند.

آنها می گویند به صورت آزمونی از میان چهار هزار نفر به صورت شرکتی در اردیبهشت سال 1400 وارد این بیمارستان شده و الان نه ماه مشغول به کار هستیم.

در این مدت تنها چهار ماه به آنها حقوق داده شده که آن هم به صورت قطره چکانی است آنها می گویند نمی دانیم چگونه به خانه برویم و جواب زن و فرزند خود را چه بدهیم با این وضعیت سخت اقتصادی چرا باید این نیروها که به صورت قانونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار سخت نیروهای شرکتی بیمارستان جلیل یاسوج/با چه رویی به خانه بروم؟!+فیلم

روزگار سخت نیروهای شرکتی بیمارستان جلیل یاسوج/با چه رویی به خانه بروم؟!+فیلم