مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-26پزشكي

موج ششم بیماری آغاز شده است / مردم واکسیناسیون خود را سریعتر تکمیل کنند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه موج ششم کرونا در کشور آغاز شده، بر لزوم تکمیل سریع واکسیناسیون افراد تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه موج ششم کرونا در کشور آغاز شده، بر لزوم تکمیل سریع واکسیناسیون افراد تاکید کرد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: موج ششم بیماری در کشور آغاز شده و گرچه وضعیت در خوزستان خوب است اما دیر یا زود درگیر این موج خواهیم شد و در این شرایط مهم ترین راه مقابله با بیماری، تکمیل واکسیناسیون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر 16 درصد افراد واجد شرایط یعنی بالای 12 ساله ها هنوز واکسن دریافت نکرده اند و 12 درصد در دریافت دوز دوم و 54 درصد در دریافت دوز سوم تأخیر داشته اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: این در حالی است که برای مصون ماندن در مقابل اُمیکرون تزریق سه دوز واکسن لازم است.

در برخی از شهرهای استان خوزستان مانند حمیدیه و شادگان تأخیر در تزریق دوز دوم و سوم بیشتر و بالاتر از 70 درصد است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به دلایل تاخیر در دریافت واکسن، بیان کرد: باورهای غلطی بین مردم وجود دارد؛ برخی می گویند دریافت یک دوز واکسن کافی است، برخی می گویند قبلاً گفته شده با تزریق دو دوز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج ششم بیماری آغاز شده است / مردم واکسیناسیون خود را سریعتر تکمیل کنند

موج ششم بیماری آغاز شده است / مردم واکسیناسیون خود را سریعتر تکمیل کنند