مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-26اقتصادي

تعدد پروژه ها عامل تکمیل نشدن محور شهرکرد- لردگان


معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه های متعددی در مسیر پروژه شهرکرد- لردگان وجود دارد که این مهم موجب تکمیل نشدن این طرح شده است.

- ، اظهار کرد: پروژه شهرکرد - بروجن - لردگان دارای 160 کیلومتر طرح چهار خطه و دو تونل است.

وی با بیان اینکه 157 کیلومتر از پروژه چهار خطه این طرح اجرا شده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال 30 کیلومتر از جاده زیر ترافیک رفته است.

معاون مهندسی و راه اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سه کیلومتر از این جاده از خروجی سفید دشت تا ورودی فرادنبه به دلیل تداخل با لوله انتقال گاز و تملک دچار مشکل شده بود که با حل این دو مورد طی چند هفته گذشته، پیمانکار طرح مشخص و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه تونل موجود در گردنه کره بس از لحاظ فنی و ایمنی دارای مشکل است، ادامه داد: این محدوده در سنوات گذشته تعریض مسیر شده و چهار خط عبور تأمین گردیده است اما با توجه به مشخصات پایین این قسمت از نظر شیب طولی مسیر جایگزین به طول شش کیلومتر مشخص و در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر دو دستگاه تونل 1100 متری و 1400 متری و یک پل دهانه 110 متری وجود دارد، مطرح کرد: تونل 1100 متری حفاری و 650 متر از آن لاینینگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد پروژه ها عامل تکمیل نشدن محور شهرکرد- لردگان

تعدد پروژه ها عامل تکمیل نشدن محور شهرکرد- لردگان