مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-26اقتصادي

پست فارس آماده تحویل سفارش مشتریان نمایشگاه مجازی کتاب است


مدیرکل پست فارس از آمادگی این اداره کل برای ارسال کتاب های خریداری شده مردم استان از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل پست فارس از آمادگی این اداره کل برای ارسال کتاب های خریداری شده مردم استان از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

مهدی آزادی چهارشنبه 6 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز شده و تا دهم بهمن ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه اداره پست متولی و ارسال این مرسولات از مبدا تا مقصد است، امسال این کار به صورت ویژه و 24 ساعته بدون وقفه و در کمترین زمان در هر نقطه استان فارس کتاب های خریداری از نمایشگاه به مشتریان تحویل می دهد.

او افزود: سال گذشته حدود 49 هزار مرسوله پستی در اولین نمایشگاه مجازی کتاب به دست خریداران در فارس رسید و پیش بینی می شود با توجه به گذشت حدود72 ساعت از فعالیت نمایشگاه تا روز دهم بیش از 70 هزار مرسوله پستی در این رابطه به فارس منتقل شود و بر اساس سیستمی که تعریف شده در هر مراحل مختلف مرسوله از مبدا تا مقصد از طریق پیامک به خریدار اعلام می شود تا در جریان روند خرید قرار بگیرند.

آزادی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 200 هزار عنوان کتاب از طریق 2هزار و 300 ناشر عرضه شده که مردم می توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی ketab.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست فارس آماده تحویل سفارش مشتریان نمایشگاه مجازی کتاب است

پست فارس آماده تحویل سفارش مشتریان نمایشگاه مجازی کتاب است