مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-26حوادث

آتش سوزی چندین باب مغازه در فسا مهار شد


بر اثر آتش سوزی چند باب مغازه در فسا دو نفر از ناحیه دست مصدوم و یک خودرو پراید و دو موتور سیکلت هم در آتش سوخت.

- فسا - سرپرست سازمان آتش نشانی فسا گفت: بر اثر آتش سوزی چند باب مغازه در فسا دو نفر از ناحیه دست مصدوم شدند و یک خودرو پراید و دو موتور سیکلت هم در آتش سوخت.

محمد راستی در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: در این حادثه که چند باب مغازه فروش لوازم کالاهای پزشکی، انبار و یک خودرو دچار حریق شده بودند با شش آتش نشان همراه با دو دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی با تجهیزات کامل اطفاء حریق انجام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در یکی از شلوغ ترین نقاط شهری فسا رخ داده بود افزود: شدت آتش سوزی و دود در مغازه کالای پزشکی به حدی بود که باعث سوختن تمامی لوازم موجود در مغازه و گسترش آتش سوزی به مغازه های اطراف شده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا تصریح کرد: مردم حتماً در هنگام بروز حوادث آتش سوزی قبل از درگیری با حریق با سازمان آتش نشانی تماس بگیرند و از تجمع در محل حادثه جهت حضور آتش نشانان و پیشگیری از وقوع حوادث دیگر خوداری کنند.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو نفر مصدوم و همچنین سه باب مغازه کالای پزشکی، آرایشگری مردانه و الکتریکی، دو باب انبار، یک دستگاه خودرو پراید و دو دستگاه موتور سیکلت در آتش سوختند افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی چندین باب مغازه در فسا مهار شد

آتش سوزی چندین باب مغازه در فسا مهار شد