مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-26سياسي

ابلاغ دستور رییس جمهور برای تداوم احداث سیل بند جیرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در جلسه ای یک ساعته با وزیر کشور، مصوبات سفر رییس جمهور و وزیر کشور به مناطق سیل زده استان را با جزییات و به طور دقیق بررسی کرد.

استاندار کرمان امروز در تشریح مذاکرات و مصوبات این جلسه گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به جنوب استان کرمان تکمیل سیل بند جیرفت بود که در زمان حضور ایشان در جنوب، در خصوص احداث و تکمیل سیل بند جیرفت توجیهات لازم را به رییس جمهور ارائه و ضمن تبیین احداث آن، سازوکاری برای احداث سیل بند پیشنهاد شد.

زینی وند افزود: وزیر کشور در این جلسه اعلام کرد رییس جمهور روز یکشنبه گذشته در هیات دولت همین استدلال و سازوکار را مطرح و بر همین اساس و سازوکار از سوی رییس جمهور بر احداث سیل بند جیرفت و بر اجرا و عملیاتی شدن مصوبات و تسریع در رسیدگی به امور سیل زدگان در جنوب و شرق استان کرمان تاکید شد.

وی با توجه به اظهارات احمد وحیدی اعلام کرد: در جلسه هیات دولت یکشنبه سوم بهمن ماه رییس جمهور به وزیر نیرو ابلاغ می کند تا با قید فوریت اقدامات مقدماتی لازم برای آغاز احداث ادامه سیل بند جیرفت را که مطالبه مردمی است و نقش مهمی در جلوگیری از تکرار سیلاب های هرساله در دشت رودبار و جازموریان دارد را به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستور رییس جمهور برای تداوم احداث سیل بند جیرفت

ابلاغ دستور رییس جمهور برای تداوم احداث سیل بند جیرفت