مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:572022-01-26حوادث

تشکیل 73 پرونده تخریب و تصرف منابع طبیعی در ملایر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر بیان کرد: یگان حفاظت و حقوقی شهرستان که گشت زنی و مراقبت از اراضی ملی و خلع ید و رفع تصرف از اراضی ملی را بر عهده دارد در طول امسال 73 پرونده تخریب و تصرف به مساحت 110 هکتار برای متخلفین منابع طبیعی تشکیل داده است.

- جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این واحد در طول سال جاری 12 فقره پرونده جلوگیری و رفع تصرف به مساحت 21 هکتار و 35 فقره خلع ید به مساحت 36 هکتار و توقیف هفت دستگاه کامیون حمل چوب غیر مجاز را انجام داده است، همچنین 97 فقره احکام له اداره و 23 فقره تقاضای اجراییه صادر شده است.

وجود 667 هکتار مناطق جنگل کاری در ملایر وی اظهارکرد: در شهرستان ملایر جنگل طبیعی وجود ندارد اما حدود شش هزار و500 هکتار اراضی جنگلی وجود دارد که از این مقدار 162 هکتار در سه نقطه شامل دره سماق به مساحت 36 هکتار، دره شیر و پلنگ به مساحت 92 هکتار و حسن آباد آبدر به مساحت 34 هکتار، به عنوان ذخیره گاه جنگلی تحت مدیریت ویژه قرار دارد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با اشاره به اینکه مساحت جنگل کاری های شهرستان ملایر 667 هکتار بوده و نوع گونه های جنگلی موجود در شهرستان شامل زالزالک، بنه، داغداغان، بادامک، داغداغان، روناس، سنجد، زبان گنجشک، ارغوان، انار وحشی، کاج سیاه، محلب و سماق است، گفت: با توجه به ظرفیت موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 73 پرونده تخریب و تصرف منابع طبیعی در ملایر

تشکیل 73 پرونده تخریب و تصرف منابع طبیعی در ملایر