مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-26سياسي

آغاز بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آتی


بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آینده آغاز می شود و تا پایان بهمن ماه روند بررسی جزییات پایان می یابد.

- ایسنا/قزوین رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آینده آغاز می شود و تا پایان بهمن ماه روند بررسی جزییات پایان می یابد.

  فرج الله فصیحی رامندی در جلسه شب گذشته شورای شهر قزوین که شب گذشته پنجم بهمن به صورت علنی برگزار شد، تصریح کرد: لایحه بودجه قرار بود تا پایان دی به شورا ارائه شود اما به شهردار فرصت بیشتری دادیم، شورای شهر نیز این لایحه را تا پایان بهمن ماه بررسی و تایید نهایی 15 اسفند ماه منتشر می شود تا عموم مردم در جریان قرار گیرند.

وی افزود: دغدغه من طی سال های گذشته تحقق بودجه و فصول درآمدی آن بود اما نگاه ما در بودجه به قدری بالا بود که اغل موارد دست نیافتنی بودند، امیدواریم در سال 1401به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه برسیم و بتوانیم در بخش اجرایی نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

رییس شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: از هفته آینده بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری توسط شورای اسلامی شهر قزوین در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و سایرحوزه ها بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آتی

آغاز بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آتی