مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-26بين الملل

مانور شیر آفریقا برای دومین بار در صحرای غربی برگزار می شود


ارتش مراکش اعلام کرد که مانور شیر آفریقا 2022  با همراهی ارتش آمریکا برای دومین سال متوالی در منطقه المحبس در صحرا و در خط مرزی با الجزایر برگزار می شود.

- مانور "شیر آفریقا" برای دومین بار در صحرای غربی برگزار می شود ارتش مراکش اعلام کرد که مانور "شیر آفریقا 2022 " با همراهی ارتش آمریکا برای دومین سال متوالی در منطقه "المحبس" در صحرا و در خط مرزی با الجزایر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، نیروهای مسلح مراکش اعلام کرد که رزمایش شیر آفریقا 2022، انتظار می رود بین 20 ژوئن تا 1 ژوییه در مناطق آکادیر، تانتان ، المحبس ، تارودانت ، کنیترا و بن جریر و با هدف توسعه فنی و رویه ای و همینطور افزایش کارایی مشترک بین نیروهای مسلح مراکش برگزار شود.

مانور شیر آفریقا 2021 که در 7 ژوئن با همراهی آمریکا برگزار شده بود برای اولین بار منطقه المحبس در صحرا و در خط مرزی با الجزایر صورت گرفت که در نوع خود بی سابقه بود.

مانور شیر آفریقا به عنوان یک رزمایش مشترک چند ملیتی، یکی از رزمایش های بزرگ و بزرگی است که توسط فرماندهی آفریقای آمریکا (AFRICOM) با مشارکت نیروهای مسلح سلطنتی مراکش سازماندهی و مدیریت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور شیر آفریقا برای دومین بار در صحرای غربی برگزار می شود

مانور شیر آفریقا برای دومین بار در صحرای غربی برگزار می شود