مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-26ورزشي

ثبت نام تاکنون بیش از 3000 نفر در المپیاد ورزشی محلات یزد


عضو کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که تاکنون بیش از سه هزار نفر در نهمین المپیاد ورزشی محلات این شهر ثبت نام کرده اند، از تغییر ساختار این رقابت ها در سال آینده خبر داد.

- محمد مهدی نیکونژاد با اشاره به برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات در یزد گفت: این مسابقات از هفته پیش، روند ثبت نام از افراد واجد شرایط آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد، مقرر شد با توجه به اینکه نام این المپیاد، المپیاد محلات است، ورزشکاران از درون محلات جذب شوند.

نیکونژاد اضافه کرد: به همین منظور طرحی با عنوان چهل محله، چهل رشته ورزشی که از آن به عنوان طرح چل چله هم یاد می شود، برنامه ریزی شد که در آن ورزشکاران از محلات در چهل رشته ورزشی در قالب انفرادی و گروهی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

عضو کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه طبق آمار ارائه شده، تاکنون بیش از سه هزار نفر در این المپیاد ورزشی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: علاقمندان می توانند تا تاریخ هشتم بهمن ماه سالجاری به صورت رایگان در این المپیاد ورزشی که جزو المپیاد های مهم استان و کشور است ثبت نام و حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام تاکنون بیش از 3000 نفر در المپیاد ورزشی محلات یزد

ثبت نام تاکنون بیش از 3000 نفر در المپیاد ورزشی محلات یزد