مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:572022-01-26سياسي

غفاری:مفهوم عدالت، معنویت و عقلانیت باید حاکم بر اندیشه ی پیشرفت باشد


عضو اندیشکده معنویت الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: بعد از ابلاغ سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نهادهای نظارتی وظیفه پایش و نظارت بر حسن اجرا را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دفتر ارتباطات الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، کشورمان در عصر پیشرفت های پرشتاب علمی، اطلاعاتی، ارتباطی و شناختی و نیز تحولات بینشی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین المللی و در گام دوم انقلاب اسلامی، باید توانمندی ها و ظرفیت های تمدنی ملی و اسلامی خود را با استفاده از علم و فناوری روز و تجارب بومی و جهانی برای نیل به تمدن نوین اسلامی ایرانی شکوفا کند و آن را برای حل مسائل اساسی کشور و تعالی و سعادت خود به خدمت درآورد.

با این رویکرد، رهبر معظم  انقلاب اسلامی در دوم خرداد 1390 با تاکید بر تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با تأسیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ، شورای عالی الگو  را مامور تدوین  این سند کردند.

به دنبال این فرمان، پیش نویس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با مشارکت گسترده متفکران و صاحب نظران حوزه و دانشگاه، بر پایه جهان بینی، اصول، ارزش ها و آموزه های اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی و با توجه به مقتضیات اجتماعی، اقلیمی و میراث فرهنگی کشورمان، با روش های علمی و با استفاده از دانش روز و دستاوردهای بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفاری:مفهوم عدالت، معنویت و عقلانیت باید حاکم بر اندیشه ی پیشرفت باشد

غفاری:مفهوم عدالت، معنویت و عقلانیت باید حاکم بر اندیشه ی پیشرفت باشد