مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-26فناوري

آغاز همکاری مالی و ایران در حوزه اقتصاد دیجیتال


وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتالی و نوسازی تشکیلات دولتی کشور مالی گفت: یقین دارم که 2 کشور مالی و ایران با توجه به توانایی و پتانسیل های خود همکاری های خوبی را آغاز خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات ( فاوا) مستقر در البرز ، هارون ممدو توره در نشست مجازی مشترک با مسؤولان پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) با اشاره به نیاز کشورش به حوزه فناوری های نوین از جمله آی.

سی.

تی و نانو خواستار استفاده از ظرفیت های پارک فاوا در قالب امضای تفاهم نامه مشترک شد که محورهای اصلی این تفاهم نامه مسایلی از جمله آموزش، انتقال تجربه و تکنولوژی خرید و تجهیزات لازم باشد.

هارون ممدو توره همچنین اعلام کرد که خواسته ها و نیازهای مشخص کشورش در حوزه پارک های علمی و فناوری را از طریق سفارت ایران در کشور مالی به پارک فاوا اعلام خواهد کرد.

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این نشست که بصورت مجازی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های این پارک عنوان کرد: این پارک در زمینی به مساحت 22 هکتار واقع شده و حدود 60 شرکت فعال در حوزه ارتباطات، اقتصاد دیجیتال و آی.

سی.

تی در آن فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری مالی و ایران در حوزه اقتصاد دیجیتال

آغاز همکاری مالی و ایران در حوزه اقتصاد دیجیتال