مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-26ورزشي

مسابقات دارت و طناب کشی جام فجر بانوان ادارات ایلام برگزار شد


رییس هیئت انجمن های ورزشی استان ایلام گفت:مسابقات دارت و طناب کشی جام فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات سطح شهرستان ایلام با رعایت شیوه نامه بهداشتی برگزار شده است.

- ، ارسلان چولکی اظهار کرد: در این مسابقات تیم بانوان استانداری ایلام علاوه بر قهرمانی در مسابقات طناب کشی موفق به کسب مقام اول مسابقات دارت نیز شد.

وی گفت: در رشته طناب کشی، تیم بانوان استانداری مقام اول، امور اقتصادی و دارایی دوم و امور مالیاتی استان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت انجمن های ورزشی استان ایلام تصریح کرد: در مسابقات دارت نیز تیم بانوان استانداری ایلام با 17 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های بانوان اداره کل امور مالیاتی با 15 امتیاز دوم و سازمان برنامه و بودجه و راهداری و حمل و نقل جاده ای با 14 امتیاز مشترکا سوم شدند.

وی افزود: در بخش انفرادی (دارت)،زهرا فرجی از استانداری، پریسا حسن بیگی راهداری و حمل و نقل جاده ای به ترتیب عناوین اول و دوم و خانمها رامیار و آذرنگ از آموزش پرورش و استانداری مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز این مسابقات برای کارکنان در بخش آقایان نیز برگزار شد یاد آور شد: در مسابقات طناب کشی شرکت گاز، کتابخانه ها و برنامه بودجه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات دارت و طناب کشی جام فجر بانوان ادارات ایلام برگزار شد

مسابقات دارت و طناب کشی جام فجر بانوان ادارات ایلام برگزار شد