مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:472022-01-25اقتصادي

کاراترین راه مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز از منظر استاندار سمنان


استاندار سمنان معتقد است که مردمی کردن مبارزه از موثرترین و کاراترین راه های مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در این استان کویری و پرتردد است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که مردمی کردن مبارزه از موثرترین و کاراترین راه های مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در این استان کویری و پرتردد است.

سیدمحمدرضا هاشمی در جمع مدیران استان اظهار کرد: قاچاق کالا و ورود کالاهای بی کیفیت، تولید ملی را تحت تاثیر قرار داده و اشتغال را تضعیف کرده و در مجموع نقش مخربی بر اقتصاد ملی کشور خواهد گذاشت.

استاندار سمنان عنوان کرد: ورود قاچاقی کالاهای بی کیفیت از مرزها به کشور، تحقق توسعه و ارتقاء تولید ملی را محاق خواهد برد.

وی به سخت بودن مبارزه با قاچاق کالا در این استان کویری اشاره و خاطرنشان کرد: وجود محورها و راه های طولانی، میسر پر تردد و گستردگی و پراکندگی استان مولفه هایی است که به همین واسطه نیاز است برای جلوگیری از قاچاق، کنترل و نظارت ها افزایش یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی توان مقابله با کالاهای قاچاق را ندارند ادامه داد: این پدیده شوم باعث تعطیلی برخی واحدهای تولیدی و در نهایت از دست رفتن فرصت های شغلی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراترین راه مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز از منظر استاندار سمنان

کاراترین راه مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز از منظر استاندار سمنان