مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 00:422022-01-25سياسي

از کد QR پرداخت صدقات آنلاین در کمیته امداد استان قم رونمایی شد


طرح پرداخت صدقات و کمک های مردمی از طریق کد QR توسط آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در استان قم رونمایی شد.

- ایسنا/قم طرح پرداخت صدقات و کمک های مردمی از طریق کد QR توسط آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در استان قم رونمایی شد.

حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد، با اشاره به اینکه توسعه، با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد بیان کرد: مأموریت ما در حوزه خیر و احسان بر مبنای مشارکت مردمی است.

وی بابیان اینکه بدون حضور مردم نمی توان کار خیر و احسان انجام داد، افزود: مردم کار خیر و احسان را درگذشته به خوبی انجام داده اند و از این به بعد هم همین طور خواهد بود و ما هم در کنار آن ها هستیم.

آسوده با تأکید بر اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند، ادامه داد: بنده مصمم هستم که برمدار مردمی کردن امور در کمیته امداد حرکت کنم.

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کمیته امداد همیشه همگام با تکنولوژی از نرم افزارها و شیوه های نوین خدمت رسانی به محرومان بهره برده است خاطرنشان کرد: کاهش زمان فرآیند مساعدت به نیازمندان، کاهش هزینه های اجرایی و پرداخت های فرامرزی در تمام نقاط جهان از مزایای پرداخت صدقات و وجوهات به صورت برخط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کد QR پرداخت صدقات آنلاین در کمیته امداد استان قم رونمایی شد

از کد QR پرداخت صدقات آنلاین در کمیته امداد استان قم رونمایی شد