مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 21:472022-01-25سياسي

پایتخت اقتصادی کشور با مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل روبرو است


نماینده مردم عسلویه، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پایتخت اقتصادی کشور با مشکلات جدی در زمینه اینترنت و آنتن دهی موبایل رو به رو است.

- اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر دیداری را با وزیر ارتباطات برگزار کردیم و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پایتخت اقتصادی کشور با مشکلات جدی اینترنت و آنتن دهی موبایل رو به رو است اضافه کرد: آن تن دهی موبایل در روستاهای کنارخیمه، هاله و مناطق ساحلی چاه مبارک ضعیف است.

احمدی ادامه داد: تبدیل وضعیت استخدام شاغلان در اداره مخابرات و نیروهای شرکتی ایثارگر از دیگر مسائلی بود که در این دیدار دنبال کرده و خواستار پیگیری وزیر ارتباطات شدیم.

وی توسعه زیرساخت های ارتباطاتی در جنوب استان بوشهر را ضروری دانست و بیان کرد: همزمان با پیشرفت صنعت در پایتخت انرگی و اقتصادی کشور، سایر حوزه ها از جمله ارتباطات در این مناطق نیز باید رشد و توسعه پیدا کند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس افزود: وزیر ارتباطات نیز برای راستی آزمایی وضعیت آن تن دهی تلفن همراه و سرعت اینترنت با کارمند خود در روستای کنار خیمه عسلویه تماس گرفت و موضوع را پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت اقتصادی کشور با مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل روبرو است

پایتخت اقتصادی کشور با مشکل اینترنت و آنتن دهی موبایل روبرو است