مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-25سياسي

حماسه 6 بهمن نشان بصیرت مردم آمل است


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال 60 آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند.

- ، سردار محمدرضا فلاح زاده شامگاه سه شنبه در همایش بین المللی چهلمین سال روزحماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال 1360 گفت: از دیرباز با مازندران و علمای استان آشنا بودم که از جمله آن شهید هاشمی نژاد و مرحوم طبرسی از چهره نام آشنا و تأثیرگذار و معلم اخلاق و نامدار این خطه هستند.

وی افزود: همچنین دو چهره نامدار، دو فیلسوف ودو مفسر کبیر مرحوم علامه حسن زاده آملی و آیت الله جوادی آملی که افتخار جهان اسلام و مکتب تشیع و حوزه های علمیه و افتخار استان و شهرستان شهیدپرور هستند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، با اشاره به اینکه این علما محور شفاعت و توسل هستند، اضافه کرد: نگاه به چهره عالم ثواب وکسی قلم و قدمش در راه رضای خدا هست، ثواب دارد.

سردار فلاح زاده، از حماسه آفرینی شهرستان آمل، لشکر 25 کربلا که در جنگ 8 سال دفاع مقدس تجلیل کرد: شهرستان آمل با اهدای هزار و48 شهید که 41 شهید در مواجهه با گروهک منافق ایستادگی کردند، نشان از معرفت و بصیرتی مردم این دیار دارد.

وی ادامه داد: سرداران استان و رزمندگان گمنام باید خاطرات این حماسه را روایت کنند، سردارانی که هر کدام از آنها در جنگ 8 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 6 بهمن نشان بصیرت مردم آمل است

حماسه 6 بهمن نشان بصیرت مردم آمل است