مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-25سياسي

جایگزین طرح تحول سلامت را اجرا می کنیم/قرار نیست فقط تعرفه ها افزایش یابد


وزیر بهداشت، از اجرای طرح عدالت و تعالی سلامت به عنوان جایگزین طرح تحول سلامت خبر داد و گفت: تفاوت های زیادی بین این دو طرح وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنباشیم در حال حاضر فرصت مغتنمی است که برنامه و اقدامات خود در حوزه سلامت زنان را ارائه کنید.

وی ادامه داد: بانوان با توجه به وضعیت جسمی شأن بیشتر درگیر بیماری های عمومی هستند البته برخی بیماری ها هم خاص جامعه زنان است که وزارت بهداشت باید توجه ویژه ای به این بیماری ها داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یادآور شد: فراکسیون زنان با همکاری فراکسیون دیپلماسی سلامت کار مشترکی را در مورد بحث غربالگری سرطان های شایع در زنان شروع و همچنین در حوزه جمعیت هم ورود کردیم و ماده 27 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از مواردی است که اصلاح آن را در دستور کار داریم.

قاسم پور با بیان اینکه در حال حاضر ماده 27 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ما به چالش تبدیل شده است، گفت: قانون برای دستگاه های اجرایی و قانون گذار حرمت دارد و در این رابطه می طلبد افرادی که در گلوگاه های وزارت بهداشت در حوزه جمعیت قرار گرفته اند افرادی باشند که نسبت به مقوله جمعیت تعهد داشته و آن را باور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین طرح تحول سلامت را اجرا می کنیم/قرار نیست فقط تعرفه ها افزایش یابد

جایگزین طرح تحول سلامت را اجرا می کنیم/قرار نیست فقط تعرفه ها افزایش یابد