مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-25سياسي

اجرای 379 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان


رییس هیأت مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اجرای 379 طرح اشتغالزایی اجتماع محور توسط این بنیاد در شهرستان فهرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، سیدمحسن کالوندی مدیر نظارت و کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امروز در حاشیه سفر به شهرستان فهرج اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون در استان کرمان بیش از 5 هزار و 300 طرح اشتغالزایی اجرا کرده است.

 وی افزود: این بنیاد در شهرستان فهرج افزون بر 379 طرح اشتغالزایی اجتماع محور اجرا کرده که برای هزار و 173 نفر  در بخش های مختلف اشتغالزایی شده است.

 کالوندی با بیان اینکه این طرح ها با اعتباری افزون بر 43 میلیارد تومان با مشارکت مردم و بنیاد برکت و بانک های عامل در 17 روستای شهرستان فهرج برای اشتغالزایی افراد اجرا شده است، عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه عمرانی، زیر بنایی، مشاغل خرد خانگی، کارگاهی و کسب و کار بنگاهی و بنگاه محور و کارهای اقتصادی بزرگ هم مشارکت می کند.

 وی ادامه داد: در شهرستان فهرج بیشترین طرح های اشتغالزایی در زمینه کسب و کارهای خرد خانگی و کارگاهی است و 379 طرح اشتغالزایی اجتماع محور با اشتغال هزار و 173 نفر محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 379 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان

اجرای 379 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در کرمان