مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 18:522022-01-25سياسي

رونمایی از کتاب «مادر ایران» همراه با روایت مادر شهیدان فرجوانی/ جبهه مادر می خواهد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب مادر ایران با حضور عصمت احمدیان مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی و راوی کتاب، - رونمایی از کتاب مادر ایران همراه با روایت مادر شهیدان فرجوانی/ جبهه مادر می خواهد! مادر شهیدان فرجوانی در مراسم رونمایی از کتاب مادر ایران گفت: الهی شکر که خداوند پوست کلفتی به بنده داده است، خداوند کوه را می بیند که این کوه توان دارد و برف سرش می بارد و خداوند هم توان ما را دید و این برف ها را سرمان بارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از کتاب مادر ایران با حضور عصمت احمدیان مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی و راوی کتاب، نورالهدی ماه پری نویسنده کتاب، فضه سادات حسینی مدرس دانشگاه، سحر دانشور پژوهشگر مطالعات زنان و میثم رشیدی مهرآبادی مجری کارشناس در کتابفروشی به نشر برگزار شد.

* مادرانگی در انقلاب اسلامی نورالهدی ماه پری نویسنده کتاب مادر ایران در سخنانی با اشاره به مستند ساخته شده درباره مادر شهیدان فرجوانی گفت: ارزش کار مستند بانو این بود که امثال من و بسیاری دیگر را با خانم احمدیان آشنا کرد.

وقتی این مستند را تماشا کردم احساسات مختلفی داشتم، هم حس حیرت، هم اندوه و مهم تر از همه، اینکه چه طور امثال من، تاکنون با همچنین شخصیتی آشنا نشده بودم، ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «مادر ایران» همراه با روایت مادر شهیدان فرجوانی/ جبهه مادر می خواهد!

رونمایی از کتاب «مادر ایران» همراه با روایت مادر شهیدان فرجوانی/ جبهه مادر می خواهد!