مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:272022-01-25اقتصادي

44 پروژه در بخش کشاورزی البرز طی دهه فجر افتتاح می شود


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی البرز از بهره برداری از 44 طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی استان با اعتباری بالغ بر 291 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر خبر داد.

- ، مسعود کریمی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، 44 طرح و پروژه بخش کشاورزی و عشایری در استان البرز افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 44 پروژه مذکور، 38 پروژه در حوزه جهاد کشاورزی و 6 پروژه در حوزه امور عشایری خواهد بود، تصریح کرد: در ایام دهه فجر امسال 44 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از 291 میلیارد تومان و اشتغالزایی بالغ بر 700 نفر افتتاح می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بیان کرد: از مجموع 44 پروژه، هشت پروژه در نظرآباد، 11 پروژه در ساوجبلاغ، پنج پروژه در فردیس، یک پروژه در طالقان، هفت پروژه در کرج و هشت پروژه در اشتهارد و چهار پروژه در شهرستان چهارباغ قرار دارد.

وی در خصوص پروژه های امور عشایر استان در دهه فجر سال جاری افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان هزینه شده است که شامل دو پروژه تأمین آب مناطق عشایری شهرستان اشتهارد، در مجموع با طول 3550 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 پروژه در بخش کشاورزی البرز طی دهه فجر افتتاح می شود

44 پروژه در بخش کشاورزی البرز طی دهه فجر افتتاح می شود