مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-25فرهنگي

برای آشنایی با حوزه سینما چه بخوانیم؟ / نقد و بررسی «واره» فرهادی


در نوزدهمین هفته از برنامه چراغ مطالعه کتاب «واره؛ درآمدی به مردم شناسی و جامعه شناسی» مرتضی فرهادی نقد وبررسی و منابعی برای مطالعات سینما نیز معرفی می شود.

- ، در اولین شب از هفته نوزدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه پنجم بهمن ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، امیر حسین خلیلی در مورد مطالعات سینما و اینکه چطور باید آثارمرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی می کند.

در بخش فارسی وار با احمد نادمی درباره موضوع فارسی و ترجمه گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن حامد تقی زاده درباره تجربه خواندن کتاب تاریخ جنگ های صلیبی نوشته استیون رانسیمان صحبت می کند.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه ششم بهمن ماه پخش می شود کتاب واره: درآمدی به مردم شناسی و جامعه شناسی تعاون نوشته مرتضی فرهادی با حضور میثم مهدیار پژوهشگر اجتماعی نقد و بررسی می شود.

واره؛ درآمدی به مردم شناسی و جامعه شناسی اولین بار در سال 1380 توسط وزارات جهاد کشاورزی به چاپ رسید.

این کتاب در چاپ سوم در 545 صفحه و یازده فصل توسط شرکت سهامی انتشار مجدداً منتشر شد و سپس در سال 1381 به عنوان کتاب برگزیده بیستمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در زمینه علوم اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آشنایی با حوزه سینما چه بخوانیم؟ / نقد و بررسی «واره» فرهادی

برای آشنایی با حوزه سینما چه بخوانیم؟ / نقد و بررسی «واره» فرهادی