مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:482022-01-25سياسي

فرمانده ارتش در راهپیمایی 22 بهمن زنجان سخنرانی می کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از میدان مدرس تا مصلای نماز با سخنرانی سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی ناصر ظهر سه شنبه در کمیته اجرایی ستاد دهه فجر استان، با یادآوری اینکه شعار امسال برنامه های دهه فجر، جشن انقلاب 1400 خواهد بود، اظهار کرد: یکی از اولویت های برنامه های دهه فجر امسال، محور قرار گرفتن مردم و مساجد است.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در زنجان، یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از میدان مدرس تا مصلای نماز با سخنرانی سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

ناصر با تاکید بر اینکه یکی دیگر از تاکیدات برنامه های دهه فجر امسال، ایجاد نشاط و شادی در این برنامه ها است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته شرایط کرونایی در کشور و به تبع آن در استان زنجان حاکم بود، به همین خاطر برنامه راهپیمایی 22 بهمن پارسال به صورت خودرویی برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اولویت بر حضور خانوادگی مردم در این راهپیمایی است، عنوان کرد: در این مسیر موکب ها و غرفه هایی با حضور تشکل ها برای ایجاد شور و نشاط در مردم مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ارتش در راهپیمایی 22 بهمن زنجان سخنرانی می کند

فرمانده ارتش در راهپیمایی 22 بهمن زنجان سخنرانی می کند