مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:482022-01-25سياسي

لزوم تقویت روابط عمومی ها/ پروژه های مهم و اثر گذار دهه فجر اعلام شوند


معاون استاندار لرستان با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی ها در سطح دستگاههای اجرایی استان، گفت: پروژه های مهم و اثر گذار دهه فجر اعلام شوند.

- ، بهرام ستاری امروز سه شنبه در حاشیه شورای اطلاع رسانی لرستان گفت: اطلاع رسانی یکی از محوری ترین، هدفمند ترین و برنامه ساز ترین ارکان مدیریت افکار عمومی در جامعه است که در جلسه امروز بر این مهم تاکید و ضمن بررسی برنامه های گذشته، برای آینده نیز برنامه ریزی های مدونی انجام شد.

وی اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی با در نظر گرفتن نقش مهمی که برای آن در قانون دیده شده مدیریت افکار عمومی را در راستای تبیین اهداف کلی نظام و سیاست های دولت مردمی که می تواند امید بخش باشد، در دستور کار خود قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت روابط عمومی ها، افزود: در جلسه امروز اعضای حاضر گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری خود ارائه کردند و در شورا این جمع بندی حاصل شد که روابط عمومی ها در سطح استان محوریت اقدامات را بر اطلاع رسانی نیازمندی های مردم استوار کنند.

ستاری تصریح کرد: یکی از مهم ترین نیازمندی های مردم استان در بحث تهیه اقلام مربوط به ایام پایان سال و نوروز است که در همین راستا به جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط در رابطه با تأمین نیاز بازار تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت روابط عمومی ها/ پروژه های مهم و اثر گذار دهه فجر اعلام شوند

لزوم تقویت روابط عمومی ها/ پروژه های مهم و اثر گذار دهه فجر اعلام شوند