مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-25ورزشي

پیش بینی 20 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در دانشگاه سمنان


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان از برنامه ریزی برای اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بهروز گل محمدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان از برنامه ریزی برای اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این دانشگاه خبر داد.

گل محمدی گفت: گلباران مزار شهدای گمنام، برگزاری نشست اقتصادی ویژه دانشگاه های شهرستان سمنان، اجرای مسابقه، جشنواره ادبی استانی، برگزاری ویژه مراسم دهه فجر، مسابقه کتابخوانی و اهدای خون از جمله این برنامه هاست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های آموزشی، سخنرانی، پایش سلامت بانوان و برگزاری جشنواره آشپزی از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت ایام ا.

دهه فجر امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت ترکیبی، حضوری و مجازی برگزار می شود.

گل محمدی خاطر نشان کرد: این برنامه ها به همت مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی، انجمن های علمی دانشجویی، مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 20 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در دانشگاه سمنان

پیش بینی 20 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در دانشگاه سمنان