مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:072022-01-25اقتصادي

انتقاد رییس دادگستری گلپایگان از کیفیت آب شرب


رییس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: مشکل پیش آمده برای آب شرب شهرستان را باید اداره مربوطه رفع کند تا کیفیت آب به حد مطلوب برسد و شهروندان از آن راضی باشند.

- نجفعلی علیان، امروز(سه شنبه، 5 بهمن ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: شرایط اقتصادی مردم را به خوبی مد نظر قرار دهید، چراکه در آستانه ایام نوروز قرار داریم.

تمام ادارات در توزیع خدمات خود عدالت را به کار ببندند، شاهد نواقصی در توزیع خدمات هستیم.

گلپایگان از ظرفیت کشاورزی و دامداری برخوردار است، اما در توزیع نهاده های دامی مشکلاتی وجود دارد، بررسی آمار دامداران و توزیع عادلانه نهاده ها کار سختی نیست، پس ادارات مربوطه با دقت در این زمینه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان شاهد تصادفات زیادی هستیم، به همین دلیل شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی نقاط حادثه خیز را رفع و اصلاحات لازم را در جاده ها انجام دهند.

همچنین جهاد کشاورزی در تغییر کاربری اراضی کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشد و اجازه ساخت و ساز غیرمجاز را ندهد تا بعد از ساخت و ساز نیازی به ورود دادگستری و تخریب نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: رفع مشکل پیش آمده در آب را باید اداره مربوطه انجام دهد تا کیفیت آب به حد مطلوب برسد و شهروندان از آن راضی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس دادگستری گلپایگان از کیفیت آب شرب

انتقاد رییس دادگستری گلپایگان از کیفیت آب شرب