مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-25سياسي

کسب رتبه نخست نهضت سواد آموزی شمیرانات


97 درصد از حجم ابلاغی شهروندان بیسواد شمیرانات تحت پوشش آموزش هستند و نهضت سواد آموزی شهرستان برای دومین سال مستمر رتبه نخست تهران را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در دیدار با نوشین تابش کارشناس مسئول نهضت سواد آموزی شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از تلاش های وی در کسب رتبه نخست تقدیر کرد و با اشاره به ضرورت ریشه کن شدن بیسوادی در شهرستان، اظهار کرد: سواد نعمتی است که اعتماد به نفس، انجام کارهای گروهی، عزت نفس، سلامت اجتماعی و روانی را برای فرد به ارمغان می آورد و فرد بی سواد رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی منزوی و محصور می شود که این اتفاقات زمینه ساز بروز آسیب اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، بزه کاری، افزایش نزاع و درگیری در جامعه می شود.

مسئول پشتیبانی نهضت سواد آموزی شهرستان شمیرانات گفت: کسب رتبه نخست تحت پوشش حجم ابلاغی بیسوادی در تهران در دو سال پیاپی نشان از اهتمام مسئولان و انگیزه یادگیری و باسوادی در مردم است.

256 نفر در مجموع مطابق با حجم ابلاغی تحت آموزش هستند که به تناسب 90 درصد کلاس ها را بانوان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تنها مرکز یادگیری محلی سواد آموزی نیز در شمیرانات و محله گلابدره قرار دارد که 100 نفر را در بازه سنی 10 تا 49 سال و دوره ابتدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه نخست نهضت سواد آموزی شمیرانات

کسب رتبه نخست نهضت سواد آموزی شمیرانات